Wednesday, September 21, 2011

Janji Apakah Ini....?

Aku pon tak berapa nak paham sgt...sebelum puasa hari tu kemain semangat, setiap minggu ada je game yg diatur...jarang2 skali org tak cukup...tp lepas puasa, macam kontol...rocco la ricci a.k.a rocco la mismis selalu bagi alasan openhaus DO, TYT...tu yg aku marah tu...perbarisan Hari Malaysia...apa semua ni parpu...? jgn nak ghoplah...

Tp yg aku paling berbulu bila dah 2 kali janji game tak jadi...hei, team kita sudah diminati ramai...pak guard sekolah tak penah miss tgk game kita tau...tu belum kira pakcik jual eskrem tepi padang, orgen konon power...ustaz2 sekolah sri rampai...sume tu peminat yg kita kena jaga hati2 mereka...jgn ingat nak sendatkan perut kita je...perut kita mmg sik pek...tapi kita perlu tonjolkan lagi dengan game2 kemenangan seterusnya...

Waa...jearsy nak baru, lambang sket punya garang...bayar takmau...ni lagi satu isu yg aku mau ketengahkan disaat ini...apa tongga sangat nak bayo 60 hengget ntuk jearsy bertaraf QPR...Safee Sali pon sanggup bayo RM220 ntuk beli jearsy Charock...siap belakang letak nama player pujaan lagi...HAMDI siap ada no.18...tapi 60 hengget tak lalu nak bayo (eh, aku lom bayar lagi ke...?)

Tapi...akhir kata dari Subang Suria...perlawanan Charock FC sebanyak 2 minggu berturut-turut dibatalkan oleh pihak penganjur dan kesalahan bukan datang dari pihak kami...majulah sukan untuk Negara...harapkan pagar, pagar makan padi...sekian...

~p.s: MC masih berlangsung bagi minggu ke-2...ada sebulan lagi mahu dihadap...

No comments:

Post a Comment